keskiviikko 3. heinäkuuta 2013

Omituisia Ominaisuuksia

Tässä tulee viisi enemmän tai vähemmän omituista asiaa itsestäni...



1. Jos eläydyn johonkin esitykseen/elokuvaan kovasti saatan huomaamattani tehdä samoja liikkeitä tai ilmeitä kuin he.
Creativity.ge  Bose: Acoustic Noise Cancelling Headphones - Advertising, commercials, design, photography _ etc...


2. Kun olen hermostunut/keskittynyt minulla on tapana pyöritellä hiussuortuvaani sormilla ja vatkata jalkaa.

nice - Long Hair Styles How To


3. Minua pelottaa nykyisin kulkea metsäpolkuja tai pitkässä ruohikossa koska epäilen aina että siellä on käärmeitä.

Karina Egorov 22265 by Karina Egorov - MeMyArt.com - Search The Student Art Site - Buy Affordable Art at the Student Art Site


4. Minulla on pakkomielle katsoa piirettyjä aina ennen nukkumaanmenoa.

dream | Tumblr


5. Kun olen yksin ja kuuntelen hyvää biisiä kuvittelen siihen uuden musiikkivideon/koreografian jossa päätähtenä esiinnyn minä :D

Beyonce Gif ⇒

En haasta nyt ketään, mutta toki saa kopsata itselleen ja tehdä jos haluaa :)

Shushu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti